Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, 22 March 2012

kenduri burger

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara

Smlm aku jadi heqan bin ajaib bila en.khai kata dia tamau mkn nasi....mcm tak caya lak en.khai ajak mkn bege sbb laki aku ni selalunya tekak kekampungan sikit, tak kira siang mlm mmg dia tala nasi ja.....tp tamau jadi bini yg derhaka, baik lah cheq yg menurut perintah **mkn punya pasai mmg laju ja ikut perintah**hakhaktuiiii....jadinya masa keluaq beli brg dapoq kat giant, singgah la beli bege, beli bungkuih blk mkn kat umh.

dabelcis bege utk aqil tp dia tak mkn pun sbb sakit mulut (ulser)....en.khai yg belasah

m'c ciken utk en.khai


mem besaq mkn bege spesel sikit, subway.....pas mkn terus melugai


Tp kan.....kalu kata tekak kg tu, kg gak la....mkn 2 biji bege pun, ujung2 tu en.khai mintaq nasi gak.....sib bek dia request lauk sardin ja, senang gheja bini dia.....dasar bini penyigan!muahahaha.....

3 comments:

Shu Shinju said...

bukan ke subway takleh makan ke? diorg cakap tak halal...

Ina Khairina said...

shu:
alamak....ya ka?ayoooo k.ina tatau la...

Mimy Hamid said...

kita dah pekena 2 hari asik buder ayam je...skrang musim burger kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...