Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 28 March 2012

tak sabau nak balikkkkk!!

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara

Uwaaaa izinkan aku meluahkan rasa.....sepatutnya ni minggu terakhir aku dok kat shah alam tp apa kan daya kita hanya merancang, Tuhan jugak yg menentukan....terpaksa la aku bertahan sbln lg dok di sini sob...sob...siyes habaq, aku sgt2 rindukan umh aku! wlpun bkn umh mewah tp ckup selesa utk kami ank beranak, tak mcm umh kat shah alam ni....di sini kami dok apartment ting 4, ank2 nak main kena turun bwh....kalu umh kat sp senang ja, aku lepaih depa kat laman umh main la hgpa sampai lebam!


 blh berendam dlm kolam sampai kecut.....






tak sabaq nak blk deco2 umh......nak tukaq sofa, nak tukaq meja mkn.....
**wahh byk sgt duit hg kan semua menda pun nak tukaq**



nak tukaq rak tv gak.....**sambil2 kira duit dlm tabung**......sthn tinggai umh hbs berbalam cat....nampak gayanya kena boh cat baru jugak la **sambung pulak kira tabung anak** muahaha



nak lelong meja mkn ni.....besaq gedabak sgt, berat lak tu!



ohhhh rindu bangat sama opis lama aku ni.....tak sabaq nak blk kuking2, baking2....dah sthn opis aku ni tak berasap



tak sabaq nak blk clearkan hutan belantara dpn laman ni **jgn jumpa pakcik tedung sudah la** kat laman ni ada pokok pelam tau, buah dia ya ampun manih bangat! tp kan sejak2 aku tinggai umh ni, pelam tu tak pernah berbuah lg....hrp2 la bila dah pindah blk sana nti pokok pelam tu tak merajuk lg....sentap agaknya tinggai dia sebatang kara kat situ....hukhukhuk


Wlpun tiap2 bln aku blk kg, blk tgok umh tp siyes tak puas weii....blk 3 hari je pun, sehari dok umh mak aku, sehari dok umh mak en.khai, tinggai sehari je nak blk manja2 lari berkejaran kat umh sendiri tu pun takdan nak manja mana, keja aku asyik la kutip taik lipas taik cicak segala.....stok sbln punya taik, huahuahua....


Wahhhh.....x sabaq sugguh nak blk ni, byk plan dok ada dlm kepala ni, nak buta tu nak buat ni....tatau la kesampaian ka dak tp minta2 tu tercapai la.....**sambil2 menadah tangan berdoa bg harga emas naik**....muahaha.....


**jemaat ni aku blk kg antaq brg2 separuh dulu....nti pindah hjg bln dpn tak byk sgt nak bwk blk brg**

4 comments:

Mimy Hamid said...

patut la rindu rumah..rumah dia cantik laaaa

Ina Khairina said...

ala mimi x cantik mana pun....kita x pandai deco2 mcm org lain

Pepel BoNda AmaNi said...

ina...sebelum balik xmau ajak cheq p makan kat umah hampa kat sini dulu ka??? huhuhuh :P

Ina Khairina said...

bonda:
blh ja nak mai,cheq segan nak ajak takut bonda x selesa rumah ni...tp cheq tringin gak nak p umh bonda,huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...