Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 17 April 2012

pot luck dlm hujan

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Ahad 15 april spt yg dirancang bertempat di tmn botani, putrajaya berlaku la acara port luck antara aku dgn blogger2 hot bonda pepelmama fayel, cik piya n kasih.....cik kaki@ina achik terpaksa undur diri di saat2 akhir....masa sampai tu cuaca cun ja, syok la kami bersantai hampaq tikaq bwh pokok segala tp tak lama pun pehtu dengaq guruh bunyi koi lama koi kuat....ahhh sudah, sblm hujan mai baik la kami lari cari tempat berteduh, mujuq ada tempat berbumbung kat2 situ


mcm2 menu di hari kejadian....yus bwk mee kuah sedap ayaq tangan mak tok, cik piya bwk fries, kasih bwk kehepsi, mimy bwk bihun singapore n aku bwk karipap pusing, seri muka dgn kek cekelat



mujoq ada tempat berbumbung ni siap dgn kerusi meja lg....kalu dak ada gak yg mkn sambil mandi hujan



cik piya n family**rasa best lak panggil cik piya**
depa ni betoi2 mak pak mithali ni tambah2 si eli asben piya, langsung tak berenggang dgn ank dara comei dia adelia....piya kata laki dia cewi ada ank, hehe



**gambaq plg mahai ni**
umoq aku dah nak masuk 31 baru ada peluang bergambaq dgn retis**kesian**....jgn tatau si comei aisyah ni retis okeh, pelakon drama ni....



cobaan aqif nak mengorat adelia tak berjaya.....adelia juai mahai sbb....



adelia dok berkenan kat fayel....cer tgok mata adelia tu kemain lg kan dok peghembang fayel! sampai jatuh terduduk ank aku, frust sgt gamaknya!haha



tp fayel kan ala2 jejaka hot ritu di apit oleh 2 dara, cer tgok tu dia coba2 dok main mata dgn aisyah lak! tp nampak aisyah mcm bolayan ja, aisyah kata main kipas lg best!**maklom la retis kena la demand lbh**hehe




1st time jumpa mimy....kecoh jugak mulut mak cik ni, sembang dgn dia rasa mcm dah kenai lama!



dah mcm 2 beradik kita mimy wei....**sama saiz**
tgok la muka ank masing2, si fayel kerut kening tgok mama dia, aqif pun dok ushar pelik je tu....mungkin dlm hati berkata "gedik sungguh mama kami kalu bergambaq"




dgn mama2 hot



si hensem fayel.....ishhh mmg geram sungguh dgn budak kenit ni, suka buat muka kerut2 kening....susah sgt nak senyum
**ya ampun berminyaknya muka aku.....mcm tak sesuai ja produk mary kay ni dgn aku**


dgn cik piya yg cun....susah hati aku kalu bergambaq dgn org kecik2 ni, terserlah kebesaran aku di situ....muahaha



alololo mcm baik sgt la 2 beradik ni nak berpeluk2 bagai.....kalu tak hujan mau pusing berlari2 satu tasek la bdk 2 ketoi ni



gambaq beramai2....mata masing2 dah melewaq tatau nak tgok kamera mana satu....hehe



tak lupa mak tok n tok mak yg sporting



Lps bersurai semua aku n mimy singgah sat kat umh yus, sambung sembang kat sana lg....kalu bab bersembang mmg tak pernah puas rasanya tambah2 lg kalu dengaq ceghita mak tok, best sgt! tercapai gak hasrat aku nak jumpa depa2 semua sblm pindah blk sp, harap2 pasni kalu ada rezeki blh la jumpa lg....sob sob...ehh tetiba lak nak sedih, patutnya kena hepi la kan lg 2 minggu je lg nak say bye bye to shah alam....yahoooo!




9 comments:

Shu Shinju said...

bestnye korang !!

Shu Shinju said...

kak mimy !!!!! bila nak jumpa shu??? huhu..

-oP_ida- said...

syooknyaa jmpak ramai-ramai...!!

-oP_ida- said...

selamat balik kat sini kakgebuuuuu

Mimy Hamid said...

rezeki kita berjumpa kan....tak sangka la ina....nasib lepak umah yusnida lama sikit..dapat la gebang kan...pasni ina balik kedah..kita kena jejak utara la..

p/s : shu nak mai masa hang kawen...buleh kaaaaa

Ina Khairina said...

mimy:kalu mai kedah nti jgn lupa keloi2 la kami,nti kita mkn2 kat umh ina lak....leh ajak shu n nida sekali

Pepel BoNda AmaNi said...

ina pasai pa gambaq hampa ngan cheq xda...sentap la....wakakkakaka gambaq ngan retis...takut mak dengaq....hahahahahaha..maktok klu dapat gebang...memang siyyookkk la...

Ina Khairina said...

yus:
ekekeke sengaja tamau tangkap gambaq dgn hgpa,satgi lg terserlah "kebesaran" kami,haha

bahaya mak tok ni tau,kalu dok sehari suntuk dgn dia,mau hbs semua rahsia ank dia terbongkaq ni...wakaka

safiyyah osman said...

eh kak ina nk stay sp dah ka????..ala...


kak yus pun xda gmbr gn saya..sobsob..buat port luck 2 lak..ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...