Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 24 April 2012

romantika di malam jumaat

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Last week aku n en.khai beromatika sempena mlm jumaat, muahaha.... hamboiii....otak kuning sungguh aihh! tadak maknanya, mlm jumaat lps aku menggunakan unsur paksa rela kpd en.khai ajak dia p kedai romantika kat plaza alam sentral. Kwn aku kata kedai tu ada juai brg2 vantage dgn harga murah, wajib la aku tergedik nak p kan....



besaq gila kedai dia.....dr luaq pun aku dah tak sabaq2 nak masuk



pic adalah kelabu asap sbb curi2 snap dgn bb ja



perghhh murah siot!



lawanya ya ampun.....











aku hambat bdk2 dgn en.khai dok kat luaq.....cari penyakit biaq depa dok lama2 dlm kedai ni, mau pecah semua brg2 nanti



tgok tu.....dan lg nak menyambaq tu!



ni contoh brg yg aku beli **gambaq adalah hasil gugel**




Aku beli pinggan 3 tingkat mcm dlm gambaq tu 2 set (1 set rm29), teko mcm dlm gambaq 4 biji ( sebiji rm7), tu je la yg aku beli pun.....kalu nak ikutkan hati mcm2 lg aku nak sambaq tp takut nak bwk blk sp nanti mau pecah kalu beli byk2 lgpun cina kedai ni habaq kat sp ada jugak kedai romantika ni baru buka bln 3 ritu, ok cantikk pasni aku serbu kedai kat sp lak.....tak sabaqnya nak penuhkan brg2 kat umh dgn vantage pelsu ni, pelsu pun pelsu la ada aku kesah?? janji lawa!kah...kah...kah


p/s: uwaaaaaa bln ni kami tak jadi pindah blk sp lg, pospone lg sbln pulak dah!grrrrrrrrrrr


2 comments:

-cinta soFiaSafiya- said...

sedeylaa....bila dapat tau kak xleh balik lg....ADA HIKMAH sume tuh..

kak, lawaaa nyaa mangkok pinggan tuh...

Ina Khairina said...

nida:
tu la,kain baju semua dah hantaq blk dah last2 org yg x leh blk lg

berkenan ka pinggan mangkok tu?tunggu naa nti kak blk kita p shopping sama2 kat sp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...