Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 11 May 2012

balas dendam

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara



TARIKH          :  4/5/12 (JUMAAT)
MASA             :  TENGAHARI
TEMPAT          :  DALAM BILIK
KEJADIAN 1  :  AQIL AMIK IRON DLM BILIK STOR LALU MEMBAWAK KE BILIK TIDOQ N
                           PASANG IRON SENDIRI LALU TEPEK DI LENGAN N KEPALA LUTUT ADIK
AKIBAT          :  KELAPA LUTUT MERAH N LENGAN ADIK MELECUR

















TARIKH          :  6/5/12 (AHAD)
MASA             :  PETANG
TEMPAT          :  RUANG LEGAR SOGO
KEJADIAN 2  :  AQIF CUCUK MATA ABANG DGN BESI BELON MASA BEREBUT2 BELON 
                           DGN ABG
AKIBAT          :  MATA ABG BENGKAK N PECAH DARAH DLM BIJIK MATA













Masa kejadian 1 aku tgh kalut masak kat dapoq, time tu bdk2 dok main bowling kat hall tiba2 aku dgaq aqif menjerit2 teriak dlm bilik, tgok2 kepala lutut n lengan dah merah....tak sangka aqil blh p amik iron dlm bilik stor. Besanya aku selalu masak dlm koi 3 pas bg depa tidoq ptg baru aku leh masak dgn aman tp hari tu hari jumaat mmg tak dan nak tunggu depa tidoq ptg sbb aku kena masak awai en.khai blk lunch kat umh....bdk2 ni kalu start celik mata ja aku mmg tak leh buat keja apa, mmg kena melangut tgok depa ja sbb depa ni jenis main, melawak kasaq n ganaih.

Kejadian 2 aku tadak di tempat kejaidan sbb sibuk dok shopping kat sogo, bdk2 dgn en.khai kat luaq....mcm tu la ank2 aku, tiap kali beli menan mesti beli sorg 1 tp tetap jugak dok kelai n berebut. Tera depa nak besaq jenuh sabaq la aku nak berdepan dgn karenah n perangai depa.....setakat ank2 buat sepah+tunggang langgangkan umh aku tak kisah, yg tu blh kemas blk tp bab kelai n gaduh ni mmg tatau nak buat mcmana dah, abg cemburu dgn adik, adik berdengki dgn abg....ada saja la yg tak kena dgn depa.... tu baru 2 org, mcmana la kalu ank dah bertambah nti.....haisshh pening!






2 comments:

Makbed said...

Ya Allah. Bahaya anak-anak pandai main iron nih! Teruk lecurnya tu.

Mimy Hamid said...

takut aku nengok kejadian anak ko ni ina..ngeri..berani tul budak 2 beradik ni main tau..hishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...