Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, 12 May 2012

mimpi dia

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Smlm aku mimpikan dia....
apakah maknanya?
dia ingat aku@aku ingat dia? 
Argggghhhh tak suka!tak suka!
 
Dia menjelma dlm mimpi
mimpi yg tidak kuingini
telah yakin kini pasti
aku tak perlu ingat dia lagi

Tlh ku buang dia jauh2
agar rindu itu tidak jenuh
dia bkn lg "teman" bkn juga musuh
 akn ku lupakan dia sungguh2

Gara-gara mimpi itu....
fikiranku terganggu 
aku dan dia tak mungkin bersatu
biarkan sejarah lama berlalu

Kini ku bahagia...hidupku gembira
tak perlu lg aku ingatkan dia
mimipi itu mungkin satu petanda
yg dia juga sdg berbahagia



MOOD TERGANGGU GARA2 MIMPI ITU!


 


1 comment:

Rashidah Raja Ahmad said...

ehem ehem. siap dia tu? hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...