Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 4 May 2012

rombongan kupu-kupu ke FRASER HILL

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara

Sempena cuti hari buruh baru ni, aku buat rombongan ke fraser hill bersama kupu-kupu sepupu2 kesayangan (tgok saiz pun dah tau sepupu belah aku@en.khai)....sebenaqnya tak plan pun nak p qamai2, mmg mula tu nak p kami 4 beranak ja tp mlm tu kazen aku puan ASP aziah a.k.a mekyah post kat fb ajak naik fraser hill, mula tu ingat dia saja2 nak perli aku...sekali mmg dia betoi2 ajak, dia kata adik dia azian a.k.a mekyan pun nak join sekali, hah elok sgt la tu p qamai2 baru meriah....tp disebabkan dia ajak pun dah koi 11mlm, tak dan la aku nak masak apa2, kalu dak blh la bwk bekai berkelah kat sana.

Pg tu kami keluaq dr umh koi 8.30 tunggu mekyah kat tol rawang n sampai kuala kubu baru koi 9.30, jumpa mekyan kat sana...setelah mengharungi perjalanan yg berliku, siyes jln dia mak aiii tak sanggup dah kalu ajak aku naik lagi...selama ni dah berkali2 aku naik camerons n genting tp sekali pun tak pernah pening, naik fraser hill ni sampai muka aku jd pucat lesi dok tahan pening, seb baik budak 2 ketoi tidoq time naik tu, kalu dak kompom dah depa muntah! tepat jam 11 kami sampai kat atas.




sampai2 ja terus bentang makanan sbb masing2 tak bekpes kat umh, tu yg lapaq tahan dewa
depa pekena aku, kata x bwk apa konon2 nak beli makanan kat kuala kubu last2 x berenti pun....so aku bwk perut je la


mercu tanda fraser hill, bukti kata aku dah sampai sini...satgi ada jugak yg kata aku suka canang p berjln sana berjln sini tak tunjuk bukti (ada lalat hijau busuk suka skodeng blog aku, nak skodeng fb tak blh sbb aku tak friend dgn dia, suka nak korek2 pasai aku pastu sesedap rasa dok canang ceqita kat org....dah la dlm diam2 curi resepi aku pehtu siap wat juai kuih lg guna resepi aku....weiii hg mmg muka tembok sungguh la...tak malu punya org!)


mak-mak hayam mak2 diva yg tak sedaq diri....muahaha


konon2 nak bergambaq romantis dgn en.khai, dah....mai pulak dah budak 2 ketoi pengacau ni


turutan ikut tangga dr tinggi ke pendek ank aku gak plg pendek....setiap kupu2 ada 2 org anak


en.khai bwk aqil naik rossi


nampak muka bapak lg cuak dr anak...haha


bdk kenit ni hanya mampu memandang dr kejauhan....nak naik tak blh


gambaq kenangan beramai2....puan ASP kena snap pic, maka gambaq dia ja yg tadak


pejabat pos


aqif masih gagal nak buat peace...kesian ank aku, puas dah abg dia tunjuk buat peace yg betoi, peace 1 mesia gak yg dia berkenan....haha














aqil la ni cukup senang nak ajak bergambaq....suh la dia posing mcmana pun dia layan ja mak dia hat 3 suku ni, haha.....jgn aqif, yg tu mmg dia ckup menyampah kalu tgok aku pegang kamera pehtu panggil2 nama dia...mmg bolayan la


gadis dan bunga teruna dan bunga....dia tgok kakak2 pupu dia pakai bunga, tergedik2 suh aku selit gak celah telinga


last sekali....terima la pasangan suam-suam suku pengantin tak bopa nak baru



Tak sabaq nak tunggu 26-27hb ni, nak cuti2 ke melaka lak sempena besday aqif....insyaallah blk dr melaka kami pindah blk sp terus tu pun kalu en.khai tak pekena aku lg....tiba2 rasa sedih lak nak blk....pssstttt en.khai sambung la lg sebulan, bini mu rela....asalkan blh p jln2 lg....haha







2 comments:

ZalinZalina said...

Suka lak kak Ina tengok gambar budak2 tu...pandai korang susun...he he....maafkan je org yang buat awak marah tu...mudah2an dia berubah satu hari nanti...sebelum awak betul2 balik sp nanti inform kak Ina ye...teringin nak makan karipap pusing awak :)

Ina Khairina said...

k.ina:
bak sini no fon k.ina,dulu ada dlm inbox tp dah hlg sbb k.ina dah delete fb...nti kita jumpa ina bwkkan karipap utk k.ina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...