Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 19 June 2012

ayam panggang seksi

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara

Kisah pekasam kejadian hujung bln lepas, masa en.khai blk hantaq kami kat kg. Sempat lg aku menyiggah umh kwn sekolah aku dulu, nora nak hantaq brg2 ikea yg dia kirim suh aku beli kat keyel. Umah nora kat tasek gelugoq ja, tak sampai 10min pun dr umh mak aku.

Sebelum p umh nora kami p kulim dulu meraikan majlis pertunangan sepupu en.khai, maka perut adalah sgt sendat melantak nasi kenduri. Aku tatau lak nora pun nak jamu nasi ptg tu, yg plg spesel semestinya ayam golek seksi ayaq tangan laki nora, mr.bob


nindiiaaa ayam seksi yg diidam2kan, disertakan gak dgn ayaq asam tomato n sup bebola ayam....jgn tatau mr.bob buat sendiri bebola ayam tu, perggghh cayalah mr.bob! dia mmg pandai sungguh masak, ayam seksi tu sgt mabeles uolls....


tup tap tup tap ayaq lioq jatuh menitik bila tgok ayam ni....sbbkan dah kenyang sgt ptg tu, aku ratah ja ayam tu cicah ayaq asam, sian nora masak nasi byk.....tp aku paksa en.khai n adik ipaq aku mkn nasi gak wlpun perut depa pun dah sengkak, hahaha


adik en.khai tak sabaq2 nak oprate ayam seksi....masih terbayang2 kesedapan ayam ni yg disalut rempah2....woiii nora, aku nak lg ayam seksi ni....nanti buat lg naaaa


en.khai sampai tak panggung kepala melayan kesedapan menu kat umh nora...wlpun dah kenyang sebenaqnya



Lepas tersandaq kenyang mkn ayam seksi, nora jamu lak kek karemel dgn white coffee.....pun sedap kek karemel nora buat, aku yg tak bopa suka kek karemel pun laju ja amik suap dlm mulut. Ohh jgn tatau nora ni la peneman setia masa aku dok kat kg 2 minggu ritu, selang sehari dia mai lepak2 umh mak aku. Nanti aku ceghita kisah kami p cari kepah kat kola muda, best uolss!









2 comments:

Siti Shuhadah said...

sedapnya tgk ayam tu...

-cinta soFiaSafiya- said...

TELIOR JUGAK KAKAk...

apa kata kak amik resepi buat sekoq habuan nida n famili...hahahahahahha



larikkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...