Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, 19 July 2012

ABC gergasi di pantai merdeka

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Kisah ahad baru ni....lepas penat bershopping baju raya budak2, tekak rasa teringin nak mkn ABC gunung jerai. Tp bukan di gunung jerai, kat pantai merdeka ja. Tekak jugak teringin nak mkn rojak buah. Dan jugak mee udang.....tekak jin mmg mcm tu.


laki cheq malu2 kucing nak bergambaq....
auwwww.....menyampah!


hat ni jugak yg tak reti nak malu...


nindiaaa....nindiaaa....serius aku tanjat maimun bila ABC ni sampai kat meja.
seb baik la aku n en.khai bukan hantu ABC, mmg selalu order 1 ja mkn share2.
kalu la order 2 hari tu.....mesti menangis nak habihkan!
murah sgt oiii ABC ni, nalaaa punya tinggi mcm ni baru rm5.


mmg elok sgt la depa bg pinggan....susah sungguh nak runtuhkan "gunung jerai" tu
habih berteqaboq meja....


muka bangga dpt mkn ABC sendiri


rojak buah sedap.


mee udang sedap.....setanding pulau sayak punya.
lepas ni kalu nak pekena mee udang n malas nak p pulau sayak, leh mai pantai merdeka ja.


order gak mee goreng utk aqil....pun sedap sgt!


lepas kenyang mkn layan budak2 kat tmn menan





tak lepak lama pun kat pantai sbb hujan....




TAMAT sudah ceghita ahad kami.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...