Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 17 July 2012

mandi manda di Tupah

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Tak reti lak nak karang ayat panjang2, jom layan gambaq dah la....

bekalan di hari kejadian....
aku dgn karipap pusing mana blh dipisahkan, makanya goreng karipap ja bwk bekai
sbbkan dah kenyang mkn lauk nasi kandaq kat umh, bwk kopok2 ja sbg bekalan kot2 lapaq masa berendam tu


dua sekawan....sblm mandi dan bertukaq jadi badak berendam


sblm terjun dlm ayaq pak ndak awie belanja eskrim dulu


awat nampak pak ndak awie lg pulun dr aqif ni?huahuahua


bukti mkn eskrim....


best weii sambil berendam sambil mkn kopok


 asalnya nak bergambaq berdua ja dgn en.khai tp mai pulak budak2 ni, ishh kacau daun sungguh!


rajin mak ndak zana n pak ndak awie layan aqil n aqif
senang mak pak dia nak bermesra2 dlm ayaq, huahuahua


akhirnya......dpt gak bermesra2
berpegang tangan dlm ayaq, nak pegang time len anak2 dok kacau....dlm ayaq pun jadi la, wakaka


hat ni lg best, semedang leh bermesra tadak sapa nak kacau


dugong jantan terlepas



Best...best...best...pasni plan dgn zana nak p berendam kat salak denai lak, harap2 pas raya ni senang la dpt buking chalet salak denai tu. Kemain susah lg nak buking, asyik full semedang.....






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...