Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, 16 July 2012

nasi kandar untuk tetamu

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Kisah ahad 2 minggu lepas....dok tgh golek2 dlm bilik tidoq tiba2 kwn aku, zana kol. Dia n awie nak ajak p mandi kat tupah. Mula2 tu mcm malas ja nak p sbb minggu sblm tu dah p lgpun plan awainya tghari tu nak p lawat mak tok, mak bonda pepel. Tp bila tanya en.khai dia on ja, en.khai ajak p lawat mak tok masa sesi ptg.....ok la, bab rambu ramba bini takleh derhaka, muahaha....

Sbbkan ahad adalah hari aku cuti dr masak-memasak, en.khai lak awai2 dah habaq nak mkn nasi kandaq makanya aku suh je la dia beli lauk nasi kandaq jamu zana n awie.


 zana n awie....
zana ni bespren aku masa kat uum dulu
awat awie dok sebek muka tu?hihi


 aqif n pak ndak awie
cubaan nak buat peace masih gagal....


 lauk tapau pun nak tayang gak....
ayam goreng, sambal sotong, ayam madu n kuah campoq....juga jus laici


 menjamu selera dgn penuh tawaduk


 si kenit ni tak habih2 nak kacau org mkn


 kacau mak ndak zana lak


 wajib en.khai mkn bertambah kalu ada lauk nasi kandaq....
bkn 2kali tambah, kdg2 3kali....4kali pun penah


 cuci mulut....sagu gula melaka


 kacau lagi.....


alololo comelnya pak ndak buat muka manja mcm tu.....
pang sekali baru tau! haha



Lps ni nantikan pulak acara badak-badak berendam di tupah....daaaa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...