Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 4 July 2012

tetamu pertama yang bertandang


Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Seminggu dua ni rumah aku asyik la dikunjungi tetamu. Terima kasih pd semua yg sudi bertandang, mudah2an kedatangan hgpa semua membawa rezeki dlm falmily aku. Ye la, kan setiap kali kita menjamu org mkn Allah akan gandakan lg rezeki kita....

Tetamu pertama slps aku pindah ni adalah kazen aku sendiri, puan ASP kita. Anak pak njang aku. Dulu kalu kat kl dia mmg kerap mai umh aku kat sana, kali ni bila blk kg dia tak lepaskan peluang mai umh sini pulak. Mcm besa sblm mai wajib la dia request mcm2 nak mkn gaya order mkn tu mcm bela jin ja.


kalu nama dia pn ASP Noor Azeiah, dia mmg penggila seri muka aku. Order pertama dia dah tentu2 la seri muka ni, dia tak habaq pun aku dah tau. Tak cukup mkn kat umh aku dgn muka tak malu  dia siap minta tapau bwk blk lg. Ish...ish...ish....buhgok lantak sungguh! (sbbkan dia kazen aku, suka hati aku ja nak kutuk dia, hehe....dah besa dah kami geng kupu2 ni, kutuk mengutuk adalah amalan besa....betoi dak kak? Cheq tau kak dok baca blog cheq ni)


Request kedua mak cik tu nak mkn mee hailam....alhamdulillah berselera depa mkn, hbs licin semangkuk ni. Sbbkan pak njang tak sihat n tak dpt mai, aku tapaukan mee n seri muka kat dia sbb tau dah pak njang mmg hantu mee.


dr kiri: abg yusri asben kak azieah, dua laki bini ni polis...pastu cik effa, adik bongsu kak azieah n mak njang


tudiaaa depa....kusyuk mkn sampai tak panggung kepala nooo....


budak2 yg byk main dr mkn


nyum....nyum....



selain dr seri muka n mee hailam, aku buat gak eskrim n cokelat. Semuanya hbs licin dibedal! Alhamdulillah...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...