Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, 2 August 2012

Ahad punya menu

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


menu berbuka hari ahad lepas.
beralaskan sokabaq sbb meja mkn baru blm sampai masa ni.



Semua makanan tu beli kat PARAM (pasar ramadhan) ja. Makanan nampak byk n meriah sbb adik aku, Husin ada sekali time ni. Nasi beryani utk en.khai n aqil. Mahai bg aku, 1 set rm9 tp harammmmm tak sedap langsung! Rasanya setakat ni tekak aku tetap sedap nasi beryani ishar ja, sapa dok sp tau la mcmana sedapnya nasi beryani tu, dah la sedap....murah n byk lak tu. Tp syg, sbln sekali nak buka kedai pun susah, tu yg aku plg menyampah!

Nasi daging utk aku n husin. Pun tak sedap! n mahai jugak....1 set rm5, daging ada 4 keping nipih ja. Kalu kat kepala batas 1 set rm3.50 ja daging seketoi besaq n sedap. Aku beli jugak gulai batang pisang rm3, rasanya boleh tahan la. Cucoq lak beli popiah basah n cucoq udang, ok yg ni sedap. Singgah umh MIL dia bg lak mee goreng.

Puasa thn ni byk beli kat PARAM dr masak sendiri. Tp sehari dua ni aku kena paksakan diri bg ghajin sikit masak sbb tekak dah tak lalu nak layan lauk beli, harga tak padan dgn rasa!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...