Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, 4 August 2012

bila rajin....

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Sejak posa ni blh kira bopa kali ja aku masak, selebihnya beli kat PARAM@makan kat luaq ja. Tatau la awat yg baloq liat sgt posa kali ni. Tp bila roh ghajin masuk dlm badan, harus lah cpt2 masuk dapoq sblm roh ghajin tu terbang melayang......


tak ingat ni menu bila....tu ada tarikh 1/8/12
aku buat puding karamel
goreng cucoq badak yg aku buat frozen
buat ghoti sorai a.k.a ghoti jala dgn kari ayam
nasi goreng ikan masin utk en.khai
ghoti goreng tu beli kat param


1st time buat ghoti jala
hasil yg sgt memuaskan
esoknya en.khai mintak buat lg....


p/s :  nanti aku share resepi ghoti jala....ala mesti hangpa semua dah selalu buat kan....






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...