Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 3 August 2012

meriahnya berbuka di kampung

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Kisah selasa baru ni, aku blk kg....bertiga je dgn ank2. Blk sbb nak bwk mak ke amanah raya penang, uruskan pasai harta pusaka arwah ayah. Alhamdulillah setelah setahun lbh menuggu, akhirnya selesai jugak. Berkat simpanan n sifat jimat cermat arwah ayah, kami dpt jugak merasa. Mulanya aku n adik beradik yg lain tamau amik sesen pun duit ayah, semuanya kami nak bg kat mak tp mak berkeras suh amik jugak sbb mmg arwah ayah awai2 lg dah amanat duit peninggalan dia nak kami adik beradik bahagi sama rata dgn mak n dgn duit tu arwah nak mak p haji. Alhamdulillah semuanya dah selesai, lega....

Dah alang2 kat kg, aku suh mak buat nasi daging utk berbuka. Tak lupa ajak nyut sekali, dia kan suka mkn nasi daging. Adik aku, bon bwk awek dia intan mai berbuka sekali.....so mmg meriah la ptg tu berbuka ramai2.


nasi daging ayaq tangan mak yg sgt mabeles!
mak buat gulai daging dgn buah kundoq.


kuih muih yg nyut bawak
cucoq badak, beger rock n kuih kasui


aku beli popiah basah tp tak sedap!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...