Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 7 August 2012

Tat nasi ayam

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Jumaat lps berbuka kat luaq....mula2 plan nak mkn mee udang banjir kat D'king tp mulut teringin nak mkn nasi ayam. Sbbkan en.khai blk keja pun dah lewat, sampai umh dah 6.30ptg tera dia nak mandi n semayang semua koi 7 baru keluaq dr umh. Maka p tuju kedai hat dekat dgn umh je la. Ikutkan kedai Tat nasi ayam ni dgn umh aku dekat sgt, lbh kurang 5-10min ja tp besa la ptg2 kan jem, koi 7 lbh baru sampai kat kedai. Seb baik masih ada 1-2 meja yg masih kosong.




1st time mkn nasi ayam Tat ni, serius sedap sgt! En.khai yg tak bopa suka nasi ayam pun kemain lg dok puji sedap. Aqil mkn sorg dia hbs sepinggan okeh! Satu set rm3.80 ja, murah n sedap. Pasni leh p berbuka kat sana lg. Setahu aku Tat nasi ayam ni byk cawangan kat kedah n perlis, ehh kat kl pun ada. Mmg puas hati mkn kat sini, harga murah, rasanya sedap n plg penting servis depa cpt.....tak sampai 5min dah sampai hidangan kami.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...