Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 14 September 2012

rawatan resdung di naza anggun

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Balik kg ritu mak aku dok pot pet bila tgok aku dok sot set selsema n bersin tak henti2. Mak tau dah aku ni resdung teruk, so dia suh aku p buat rawatan kat kak yah yg selalu masuk dlm radio aloq staq. Bila aku tanya mak kat mana tempat rawatan tu, mak pun tatau....no tepon apa pun tadak. Pastu aku gugel pasai kak yah ni, seb baik jumpa info. So ahad baru ni ajak la en.khai p aloq staq.

Plan asal tamau bwk budak2 ni sbb takut rawatan tu lama ka hapa. Lagipun en.khai kata nak p servis keta kat ofis dia di aloq staq gak, so ok la dia p tinggai aku kat kedai kak yah tu dia leh terus p servis keta tp plan bertukaq....dah bwk bdk2 nak p tinggai kat mak ani, tiba2 depa meraung tamau dok dgn tok. Selalu ok ja pun....en.khai jadi tak sampai hati nak tinggai, so angkut la jugak bwk p. Tp blk umh dulu tukaq keta n tukaq baju depa.

Masa otw tu aku dok bbm dgn rai ajak jumpa, dah alang2 aku nak p aloq staq leh la aku terus bayaq sekali duit tabita tu kat dia. Senang keja, tak gaduh nak bank in duit apa dah. Ok la dia janji nak jumpa kat restoran asiokis




sampai sini dah koi 1 lbh
aku amik rawatan resdung muka n resdung kepala
dia ada mcm2 pakej n mcm2 harga
pakej aku harga rm40


gambaq masa rawatan tadak
sapa la nak amik gambaq kan dah aku dok buat rawatan
en.khai n anak2 tunggu dlm keta
ni muka lps buat rawatan
masuk dlm keta aqil tegur "awat muka mama tak elok sgt?"
makkk aiiii bertabah la hati kalu ada ank bermulut laser ni....sob
nindia la bambam ank rai yg aku teringin sgt nak tgok
segak weii mcm anak patung!
tp sombong tamau kat org


en.khai, aqil n waheeda
masa ni dok pilih menu nak order


 usaha nak tangkap gambaq abam apan gagal
pemalu sungguh anak teruna tu


 rai.....model tabita....muahaha
tgok tu abam apan masih menyorok takut sgt aku nak snap pic dia


 tak sia2 rai bwk mai kedai ni
makanan semua sedap2
harga pun tadak la mahai mana
sblm tu mcm2 tempat aku ajak jumpa
rai tetap nak jumpa kat kedai ni gak sbb ni restoran tertutup, ada ekon
rai kata ank dia gemok, tak leh tempat panaih2


 aku order jus tembikai dgn ciken chop
ciken chop apa tah nama dia
sedapppp!
mkn share2 dgn en.khai n ank2
sbb apa share? sbb aku order lak nasi goreng kg pastu
tadak la nampak aku mkn kuat sgt, haha


 en.khai kalu p kedai mana pun wajib la order nasi goreng kg
buku menu tebai mana pun kalu dlm list menu ada nasi goreng kg mmg dia tak pandang menu lain dah
ayaq ja maju sikit hari tu, jus nenas
kalu dak semedang ja dgn teh o ais
sedap gila nasi goreng dia
aku rasa sikit terus order satu lg
tp tak hbs pun sbb dah kenyang mkn ciken chop....en.khai yg tlg perabih


 rai n ank2 mkn ciken chop jugak
tp ciken chop depa lain sikit dgn aku punya
apa tah nama dia lupa dah


dlm list menu ada eskrim otomen
wajib la order
rai pun amik gak utk ank2 dia
lupa lak nak snap eskerim hello kitty waheeda
comellll ja







Mai nak ceghita sikit pasai rawatan resdung kat naza anggun ni. Bg aku sgt berbaloi la rawatan dia, mcm pakej yg aku amik tu rm40 utk rawatan selama 2jam. Dlm kedai dia ada byk bilik, setiap bilik ada byk katil. Masa aku sampai tu org penuh dlm kedai, tp aku tunggu tak lama. Lbh kurang 5minit lps daftar nama terus depa panggil aku masuk bilik rawatan. Mula2 depa cuci muka aku, tatau boh ubat apa tp wangi n segaq ja rasa muka. Pastu sembur apa tah kat kepala aku sambil depa kikis kulit kepala. Mmg sedap la, hbs keluaq semua kerak2 kepala aku. Yg aku perasan ubt tu bau limau purut, best!

Pas tu depa perasap rokok kain tu kat kepala n muka, keluaq hbs semua hama2 gatai. Siap semua, basuh muka lg dgn kepala. Pastu boh ubat apa tah n basuh lg. Pastu boh masker n aku ditinggalkan, tatau lama mana sbb aku terlena....haha. Elok terjaga, basuh muka lg. Basuh kepala. Pastu urut muka, urut kepala, urut badan segala. Tetiba aku konpius, ehh aku ni mai buat rawatan resdung ka rawatan spa ni? Tp mmg best la, dgn staff2 depa yg lembut n ramah tamah. Pasni aku wajib mai lg! Sapa2 nak try leh contact no fon kedai kat gambaq atas, kedai ni kat jln pegawai aloq staq.


Sekian saja ceghita saya.....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...