Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 26 September 2012

tetamu dari changloon

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Sejak en.khai jaga site baru kat laguna merbuk ni, dia dah start cuti jumaat. So, masa utk jln2 pun dah bertukaq la dr hari ahad ke jumaat. Hari ahad kena dok umh ja tak leh p mana. Ahad baru ni kwn baik aku masa uum dulu, k.long@k.has bgtau nak mai umh sbb raya ritu masa aku buat open house dia tak sempat nak mai sbb blk kg nasa kat johor. K.long n nasa ni kwn 1 course dgn aku masa uum dulu.

Sbbkan dia habaq lambat n tak kompom betoi2 nak mai makanya kali ni tadak la karipap pusing. Al-maklom karipap pusing kan menu wajib kalu tetamu mai umh. Aku nak buat eskrim tp k.long tak bg sbb ank2 dia tgh batuk, takut makin melarat pulak nanti. Sudahnya menu hari tu tak meriah mana pun, aku cuma buat laksa, lontong n buboq kacang ja sbg pencuci mulut. Nak buat sagu gula melaka mcm boring pulak, asal org mai umh tu ja la dessert aku. K.long mai dgn mak ayah dia n adik dia sekeluarga.



menu di hari kejadian


sila2....jemput makan


penuh umh dgn kanak2 riang


my bff k.long n sufi....k.long ni lect kat UNIMAP


aidil si hantu laksa.....adik ipaq k.long


nasa n k.long
dulu masa study aku menyampah kat nasa ni
asal tgok muka ja mesti nak kutuk, haha
tak sangka la ni dia jd kwn baik laki aku gak
nasa lani dah jd penulis skrip
byk drama dia yg best2 penah kuaq kat tv


nasrin@kak yang, anak sulong k.long
hg majuk apa k.yang oii bwk diri mkn kat bwh nu?


si bulat syifa, ank ke-2


bubuh jugak la sekeping gambaq ank tuan umh




Aku dgn k.long ni baik tak baik sampaikan mcm ada magnet antara kami. Masa aku bersalin kat aqil, k.long peknen kat syifa. Masa k.long bersalinkan syifa aku peknen kat aqif. Masa aku bersalin aqif lak dia ngandung kat sufi, haha mcm pas batton lak.


Kan dah kata setiap tetamu yg mai umh kita membawak rezeki. Dlm dok sembang2 tu nasa baru tau yg en.khai ada lesen kontraktor, so nasa bgatau en.khai yg bos dia tgh cari org nak renovate ofis. Isnin esoknya kami pulak ke rumah k.long n nasa di changloon amik sebut harga utk kerja2 renovate ofis tu. Yg tu nti aku cite di lain episod.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...