Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 9 October 2012

jumaat yg santai

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara



Jumaat baru ni gila sangap tatau nak p berjln mana. Kalu la dok kl lg mesti best, satu kl kami blh jelajah. Kedah ni apa la sgt, pi mai pi mai tang tu gak. Pagi tu aku sempat masak nasi lemak tp tak dan nak mkn mak ani kol ajak p beli ikan kat kota kuala muda. Sapa dok kedah tau la kot tempat bisik2 ikan ni, leh dpt ikan n makanan laut yg lain dgn harga murah n semestinya fresh la kan. Tp kena bisik2 la, tu yg speselnya....aku sempat borong ikan, ketam n udang. Ikan plg murah la, aku minta beli rm8 ikan kembong pak cik nelayan tu bg aku ikan 6kg! kalu kat market sekilo pun dah rm5-6 kan.....

Blk dr kota kuala muda rehat2 mkn nasi lemak pastu en.khai p solat jumaat. Tinggai la aku sorang2 kat umh sbb budak 2 ketoi tinggai kat umh PIL. Ptg tu lps asaq p amik budak2 terus p tanjung dawai nak p cari belacan n ikan bilis. Ehh tatau la nak cite panjang2, layan gambaq je la.....


 3 beranak nak p bisik2


 time ni koi 11 nelayan baru bwk naik ikan


org lain bisik2 kat atas 
tp abah kemain turun tempat nelayan punggah ikan
abah kata bisik kat bawah lg dpt harga murah


ni kat tanjung dawai shopping belacan, ikan bilis, kopok n sotong kering


mcm besa pekena ABC tepi pantai


tak lupa jugak laksa tanjung dawai yg sedappp


hantu ABC, share dgn adik hbs semangkok licin


nyum...nyum....


kemesraan hanya lakonan semata2
**sila jgn percaya**








2 comments:

Zura@Iwan said...

penah g tanjung dawai brp kali ntah...tp nk gi lah lagi..sbb nk try steamboat,,hehe

Mimy Hamid said...

anak beranak suka berjalan ni la dia hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...