Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 5 October 2012

majlis pertunangan

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Ahad baru ni (30/9/2011) telah berlangsung majlis pertunangan adik bongsu aku, bon dgn gadis pilihan hati dia intan. Alhamdulillah majlis berjln dgn lancar dan sempurna. Pada hari yg sama juga diadakan kenduri utk arwah ayah.

Selain dr bon, rasanya aku la yg plg excited dgn majlis ni sbb rumah mak aku dah 6thn tadak majlis2 mcm ni. Last sekali masa majlis aku dulu la. Sbb excited terlebih, hari jumaat tu aku dah blk berkampung kat umh mak tlg2 apa yg patut. 


 pihak lelaki bertemakan kuning
recycle kotak hantaran aku dulu


 hantaran tadak 1 pun yg buat sendiri
semuanya org bg....dok kg mcm ni la






pandan layer kek


 jemputan sdg menjamu selera




 org kuat masa kenduri, mat black (kwn bon)


 
 si gadis pilihan, intan syazwani


 hantaran dr pihak perempuan


 perbincangan.....






kakak bersama bakal adik ipaq


 pihak perempuan jamu mee rebus n kuih muih




 time ni leh nampak mak yg gabra lbh dr intan
mak mmg mcm ni, dia malu kalu jd tumpuan ramai




 bersama chik chin.....org kuat gak ni
dia la yg byk tlg aku n mak kemas umh, ghajin kemain!







 fizo omar bersama cik tunang
adik aku perasan mcm fizo omar....celah mana tatau la mcm si fizo tu
telinga ada la mcm nabil, huahuahua



Jodoh bon dgn org dekat ja....dekat sgt2. Tak sampai 5minit dah sampai umh intan, maklom la sekampung. Pas kawin nti senang la nak blk raya, blk jln kaki ja.....hakhakhak. Insyaallah kenduri bakal berlangsung thn dpn.








4 comments:

Zura@Iwan said...

tahniah utk adik Ina...

sama cantik sm padan lah...

semoga kekal higga selamanya..

Fizah said...

ada iras fizo omar la jugak sikit2

Fizah said...

ada iras fizo omar la jugak sikit2

akudandia. said...

salam kak.

haritu jalan jalan kat blog akak.
ada jumpa resipi aiskrim.
dah try buat. harap halalkan.
hehe. dah buat baru mintak izin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...