Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 23 October 2012

mandi manda@titi hayun,yan

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara



Asal jumaat ja mula la gelabah tatau nak p mana. Ikutkan en.khai tak blh cuti la ni sbb tgh kalut tp dia kesian kat ank bini asyik terperuk ja kat umh, so jumaat baru ni dia turun site sat ja. Pi atoq2 keja pastu blk. Lps jumaat dia ajak p mandi kat titi hayun. Jom layan gambaq.....


 aku kemain beria bawak baju salin....sekali, pak cik ni tak bg aku mandi! sentap tau....


seronok la budak 2 ketoi ni kalau bawak mandi ayaq terjun....sampai muka dah biru pun tamau naik lg


kemain lg seronok ye en.khai.....aku gak yg kempunan tak blh mandi








3 hero kesayangan mama....



blk tu mcm biasa singgah tanjung dawai....stok ikan bilis n kopok2 kat umh dah hbs


mcm2 jenis kopok ada....dah mcm kat kelate n ganu dah aku rasa




sotong madu peberet aqil


pastu ada mcm2 jenis asam....sekali tgok, ada asam katok! perghhh gila lama tak mkn asam katok....




SEKIAN cite weekend kami....









4 comments:

Rashidah Raja Ahmad said...

kenape akak tak mandi?

Ina Khairina said...

nini:
abg khai x bg mandi sbb nanti susah nak salin baju,ritu cari toilet x jumpa....xtau toilet kat mana

Zura@Iwan said...

asal cuti..sure kepala pk plan nk g jln2 kan..hehe..

x penah smpi lg air terjun ni..

Ina Khairina said...

k.zura:
betoi tu....asyik2 p mai p mai tang tu ja,hikkkks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...