Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, 12 November 2012

hadiah dari yang tersayang


Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Hadiah besday dah dpt dr jumaat lps wlpun besday yg sebenaq adalah pada jumaat baru ni. Tak surprise tau en.khai ni, nak beli hadiah besday kat bini tp ajak bini p beli sekali. Sebenaqnya tak harap pun en.khai belikan hadiah sempena besday aku sbb baru2 ni pun dia dah hbs beribu utk aku (setelkan isu pelaburan yg menggong tu). Cukuplah sekadar dia ingat dan ucap selamat, tu pun aku dah cukup hepi. Tp en.khai kata, dah wajib tiap2 thn dia bg hadiah wlpun tak mahai mana. 

Dia tanya aku nak apa.....pikiaq punya pikiaq aku minta jam je la sbbnya jam lama dah pecah, budak 2 ketoi punya keja. So pencarian jam bermula di CS. Byk kot kedai jam atas CS nu, mcm2 pilihan ada....dr harga ratus2 ke ribu2. Yg harga ribu2 tu aku pandang sipi2 je la, nak pandang lama2 rasa tak  gamak pulak!hakhakhak......



Pusing2.....pilih2....last2 yg ni jadi pilihan hati. Harga berpatutan la dgn org yg pakai ni, wlpun hanya jam murah tp setakat ni inilah jam yg plg mahai aku penah ada. En.khai suh amik jam bonia, bila aku tgok harga....mak aihhh tak sampai hati nak amik, kesian kat laki sendiri.....ye la dia sorg je yg keja, aku ni suri rumah je pun. Mcm tak patut pulak nak pakai jam mahai2. Dah la tak reti jaga brg sendiri, kang jumpa kat budak2 ni hbs lak depa buat keja.



Hadiah besday dah selamat dirasmikan seminggu sblm besday sebenar. Tq buat suami tersayang meraikan besday binimu yg comel dan montel ini. Juga percutian singkat kita sekeluarga ke Cameron Highlands. Lap u juta2 lemon.....heeeeeeee







2 comments:

Zura@Iwan said...

cantik jam...hehe

kak pon hb kalau nk beli adiah..dia ajak sekali..haha...

Waney Zainuddin said...

Happy bday. Tak kira hadiah murah atau mahal. Yg penting ikhlas dan tanda dia ingat n sayang.. ;)
Taknak singgah Blog Waney ke? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...