Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 9 November 2012

kawin bawah pedang

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Ahad baru ni p kenduri sepupu en.khai kawin. Selalunya p kenduri kawin tak kuasanya aku nak snap2 gambaq bagai tp sbbkan kenduri ni mcm special sikit, aku rajinkan jugak bwk kuaq kamera. Lgpun kamera mmg sentiasa ada dlm handbag. Tu pun suh adik ipaq aku, zairi yg tlg tangkapkan....nak harapkan aku mmg dak la, cheq kan malu.....ahak ahak.....

Kazen en.khai ni keja ATM berpangkat kapten. So mmg wajib la kawin bawah pedang. Best pulak tgok mcmana pengantin diaraikan.....jom layan gambaq


ketibaan pengantin tepat kul 1.30tgh....mmg tepat2 jam 1.30tgh, tadak lewat seminit pun....ATM kan, wajib la kena disiplin n tepati masa


pengantin yg diraikan....kapten Hasbullah n Syazwani (nurse)
kazen en.kai yg laki tu *tgok kulit pun tau kan** huahuahua......






lawa kek ni tp tak sedap....kek coklat moist, sedap lg kek yg aku buat **nak jugakkkk puji**


chenta hati hamba


ibu mertuaku nyonya mansur dan cucu2 kesayangannya


berlemaknya muka.......


dgn kazen en.khai, iram


mak njang n mak ani


iram, fizwan (asben) n zairi


menantu hantu bersama ibu mertua n ank2nya




1 comment:

Makbed said...

heeehee.... selamat penantin baru untuk kazen awak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...