Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, 5 November 2012

kemaruk main bowling

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Raya haji ke-2 hari tu lps blk dr umh nyut@marina kat lubuk merbau kami sekeluarga ke CS dgn niat nak tgok wayang tp xdak chegita best. Sebelah pawagam kat CS ni ada pusat bowling, Aqil bkn blh tgok bowling menggedik ajak masuk. Sbb mak bapak dia mithali kita ikutkan jugak kehendak ank....puas berbowling, kena pau lak main game sebelah pusat bowling tu. 


Lps tu kami menerima jemputan ke umh p.ngah en.khai utk menjamu selera mkn daging bakaq. Raya korban kan, besa la mabuk daging berminggu2. Masa dok sembang2 tu, bob kazen en.khai ajak main bowling lg esoknya kat park evenue tmn sejati. Mcm yg dijanjikan, lps maghrib jumpa kat sana.




budak 2 ketoi mmg suka sgt kalau blh masuk bowling


wahhhh laki sapa ni bergaya sungguh main....lagak mcm pro sgt dah tu, muahaha


bob mai ramai mlm tu, bwk ank bini sekali dgn ank2 buah dia....semua main, aku sorg ja yg tak main sbb......


pulun dok gomoi budak montel sorg ni....muka kerek gila!



aqil mmg suka layan bb girl....siap suh aku bwk blk sumaiyyah lg


dr kiri: aqif, aqil, aniq, afiq, aisya



geng A4.....4 org ni kalu berjumpa, mak aiiiii blh runtuh bangunan park evenue!


bob ghajin melayan budak2....sorg2 dia ajak baling bola bowling


en.khai pun sama.....


tudung pepel ela wife bob


wlpun sibuk dgn kerjaya sbg pemain bowling profesional, tugas sbg bapak mithali tidak diabaikan......kahhhhh!







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...