Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 19 December 2012

menu lunch untuk tetamu

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Dpt msg 3hari lps dr mak njang dr gurun kata nak mai lunch kat umh aku tgahari ni. Kebetulan m.njang ada app dgn hosp hari ni, alang2 tu yg nak singgah sbb umh aku dgn hosp mmg dekat sgt2. Lama benor rasanya tetamu tak mai menjengah. Pikiaq punya pikiaq last2 menu kampung jd pilihan hati. Bajet m.njang nak sampai tgahri la sbb tau dah kalu app dgn doc selalunya lama, org sure ghamai tp dlm koi 9 mcm tu nana (ank m.njang) kol. Dia kata depa dah ada kat luaq, bg salam aku tak dengaq sbb aku tgh kalut masak kat dapoq time tu. Apa lg mmg gelabah la, time tu baru tumis gulai....hat lain2 tak masak lg. Suh m.njang n nana lepak2 sembang dulu sementara aku bersilat kat dapoq.




 sejam pastu meja dah penuh dgn hidangan


 gulai ikan temenung

 
 rendang asam udang


 kangkung goreng belacan


 teloq bungkus


 sambal belcan+ulam timun


dan plg mengancam n hero hari ni ialah....ikan gelama masin goreng



M.njang tak hbs2 puji sedap, tak sia2 aku masak masakan kg. Tau dah org2 tua mmg suka mkn jenis mcm ni. Seronok tgok depa mkn dgn berselera. Lps mkn, lepak2 sembang sat pastu depa pun blk. Tak sabaq nak tunggu sabtu ni, rumah bakal ada tetamu lg.....











2 comments:

lieyalatif said...

wahhhhhhhhhhh menu mmg dasat2....mmg memikat selera tetamu ni heheheeh...teliur kite tgk..lagi satu kagum tgk telur bungkus tu cantik jek....pandai awak buat....

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

serius memikat anak tekak ni.. heheheh oandai sis masak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...