Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, 31 December 2012

selamat tinggal 2012

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


2012 bakal melabuhkan tirainya beberapa jam lg. Byk pahit manis yg dilalui sepanjang thn ni. Semua tu bakal ditinggalkan dan dibiarkan berlalu menjadi kenangan....2012 boleh dikatakan thn percutian bg kami sekeluarga, byk kenangan manis tercipta. Tak terkecuali ada jugak kematian di kalangan saudara mara yg tentunya mengundang kepahitan utk dikenang.

Januari ~ genap setahun kami menetap di shah alam. Selama setahun tu jugak la kami dok ulang alik shah alam-sp tiap2 bln tanpa jemu.

Cuti2 mesia dimulakan dgn percutian ke mersing, jb N melaka selama seminggu sempena CNY.
 

Februari ~ sambut besday en.khai di genting highland CUTI2 GENTING HIGHLAND

Mac ~ kelahiran SINAR KASIH KHAIRINA

April ~ holiday di Gold Coast Morib, MORIB GOLD COAST RESORT, GOLD COAST WATER PARK

Mei ~ bergedik santai dgn kupu2 di fraser hill CUTI2 FRASER HILL, 
       ~ sambut besday aqif di melaka KLEBANG BEACH RESORT
       ~ penghujung mei kami sekeluarga berpindah blk ke sp

Jun ~ dikejutkan dgn kematian tok sedara yg merupakan guru mengaji waktu aku kecil dulu akibat serangan jantung. Al-fatihah utk TOK SU AISHAH.

Oktober ~ bermalam di MERDEKA BEACH RESORT sempena besday aqil
              ~ pemergian sepupu yg dihormati, abg SUBRI MAT akibat sakit buah pinggang

November ~ terima berita yg tak di sangka2, kematian sepupu kecil NUR HUDA BATRISYIA berusia 1   thn 6bln akibat demam panas demam yang membawa maut
             
                ~ kami sekeluarga ke CAMERON HIGHLAND meraikan besday aku

                ~ sekali lg kehilangan ahli keluarga terdekat....pemergian tok tersayang ke rahmatullah, al-fatihah utk tok AMINAH BT SAFAR.

Disember ~ ke Kuala Linggi, Melaka sempena majlis sambut menantu saudara en.khai.
               ~ ke Kuala Lumpur sempena majlis perkahwinan my kazen.


Begitula sedikit imbasan kenangan sepanjang thn 2012. Thn ni blh la bersenang lenang bercuti sesuka hati tp start thn depan kalu nak bercuti ke mana2 kena tunggu time cuti skul la sbb aqil dah masuk tadika. Esok aqil akn start sekolah, OMG mcm tak percaya anak dah nak sekolah. Tah mcmana la hari 1st persekolahan dia, harap2 dia tak nangis mcmana yg dia janjikan.

Semoga thn 2013 membawa lbh byk rezeki buat kami sekeluarga, semoga lbh banyak berita gembira....semoga tahun 2013 lbh baik dr tahun2 sebelumnya.....semoga apa yg dirancangkan bakal terlaksan, aminnnn.
















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...