Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 5 December 2012

selesai sudah masalah

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Fuhhh setelah sekian lama bertapa mencari penyelesaian masalah yg aku hadapi ni, akhirnya ada jugak yg sudi membantu....tima kasih juta2 lemon pada acik kuih@kak zalina zainal yg sudi bg link toturial mcmana nak buat kalu picasa album dah penuh. Lepas ni baru la bersemangat kembali nak berblog. Meh kat sini cheq kongsikan link tu, mana tau kot2 pasni ada kwn2 len yg berhadapan dgn masalah yg sama....dan utk rujukan aku jugak di kemudian hari kot2 jadi lg mcm sebelum ni tadak la gelabah aku nak cari link ni blk....












2 comments:

hitomi lavender said...

Bolehla post byk gambar dah nanti..:D

ina khairina said...

hitomi lavender:
hihi...pasni jgn muntah hijau lak ye kalu gambar penuh blog....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...