Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 14 December 2012

wedding di kulim

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Ahad lps kami sekeluarga berkampung di kulim umh pak lang en.khai sempena kenduri ank dia a.k.a kazen en.khai, zila. Aku ni bukan la yg jenis suka snap2 gambaq pengantin kecuali aku rasa sgt tertarik dgn pengantin@pelamin n sbgnya. So kali ni mmg ada amik gambaq sbb aku rasa pengantin sgt2 omel, pelamin lawa n yg plg aku suka baju dia....my peberet kaler, pink+pepel. Cakap byk toksah, jom usha gambaq.


 bilik utk pengantin beradu...simple tp lawa


 1st time tgok pelamin "meriah" mcm ni, ala2 kereta kuda...siap ada basikal 2 biji.
ni gambaq mlm kenduri, aku ikut abah n mak ani mai kenduri umh kwn abah kat lunas pastu lajak p umh p.lang sekali tlg2 bungkus kuih n bunga teloq. En.khai tadak sbb gheja.


 ehh kelabu pulak gambaq ni


 hah ni baru clear...gojes sgt zila hari tu, lawaaaa baju dia


 budak2 dlm ni semuanya kazen en.khai, anak pak njang n paksu


 budak 2 ketoi+family pak su n pengantin pompuan...time ni pengantin laki hilang ntah kemana


comell kan pengantin. Time ni dah maghrib, gambaq last sblm kami blk. Pengantin laki pun tengkolok hilang p mana dah...SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT AZILA&AZLAN.....cpt2 dpt baby comel ye.



Azila bertemu jodoh dgn org melaka. Sabtu ni majlis sambut tetamu di melaka n insyaallah mlm ni kami sekeluarga bersama sedara mara abah akn berkonvoi ke melaka...semoga selamat semuanya. Yeayyy dpt mimum coconut shake klebang lg!!














1 comment:

Siti Shuhadah said...

kak ina..tu la pelamain terlatest abad ni.. org pggl pelamin cinderella...cantik2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...