Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, 31 January 2013

ABC Gunung Jerai &Mee Udang Pulau Sayak

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Hari terakhir nini n achik kat umh aku. Dah 3hari depa dok umh aku, rasa sat sgt masa berlalu. Tup2 dah nak blk. Kami semua mangkit tidoq lambat hari tu sbb letih pusing 1 penang sehari sblm tu. Mangkit2 ja terus bersiap nak p kenduri doa selamat umh sedara aku kat bandar puteri jaya. Lps mkn kenduri lajak p pantai merdeka pekena ABC gunung jerai pastu patah blk singgah lak pulau sayak mkn mee udang. Toksah cakap byk, layan gambaq sudah.....



sementara tunggu en.khai siap, dan lg kami berphotogedik


aqil ni asal tangkap gambaq ja suka sgt buat muka gutu....muka hegeh2 katanya, tp mmg gegeh pun! haha


dan lagi....sila percaya


@pantai merdeka....konon2 bergambaq mcm tu nampak la kurus sikit, tadak maknanya okeh, tetap jugak nampak pinggang kue lapis ittew!


nindia...nindia....sebelum ni nama dia ABC gunung jerai tp dpt ja kat nini terus jd ABC KLCC, hah hambik ko!


puas lepak2 amik angin kat pantai, mai pulau sayak lak isi perut


so sweet gambaq ni, i like!


sementara tunggu makanan sampai, layankan dulu minah2 senget comel n budak kecik ni. Aqil tadak sbb ikut tok n tok wan dia p kenduri kat kulim.


usaha nak cium adik gagal....sila cuba lagi...


kedai tak ramai mcm dulu2 dah....dulu ni kalu hari minggu mcm ni kompom meja penuh.


nasi goreng udang utk en.khai n nini



aku n acik mkn mee udang. Ehh dulu2 sedap ja mee udang sini tp lani mcm dah kureng sikit tp tetap jauh lbh sedap dr mee udang kuala sepetang nu.










Sampai rumah dekat2 koi 7 dah. Kelam kelibut aku siapkan nasi goreng ikan masin request dr nini sementara depa kemas2 brg. Train koi 8.50mlm tp kena kuaq awai takut kat pekan sp jammed. Sampai kat stesen ketapi 8.30 tp train delay lak 1/2jam....dah delay tu masing2 boring dok melangut tunggu, apa lg bergambaq la....




sob...sob...masa ni dah mula rasa sedih dah. Ntah bila la dpt jumpa nini n acik lg.


dgn bangga n sengaja sunini nak tayang baju i love penang...tp otomen suka buat onar hingga merosakkan gambaq





p/s: Nini n acik....nanti jgn segan2 dtg lg ye umh k.ina....rindu sgt2 kat korang!










1 comment:

lieyalatif said...

wah kak...gile nangis tgk abc gunung jerai tuh!! patut lar name die lagu tu....mmg siap bergunung rupenye....mmg menarik lar....terliur tgk dibuatnyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...