Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, 10 January 2013

jalan-jalan padang kota

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Dah lama tak kuaq jln2 sbb en.khai tgh kalut dgn keja la ni, tgh ligan due date takut projek delay. Jumaat pun dah tak penah cuti, rasanya dah sebulan lbh kot dia keja direct tak cuti kecuali cuti p mkn kenduri kat melaka n kl tu je la. Jumaat baru ni pun keja jugak, cumanya dia p sat je la kat site atoq2 org keja pastu koi 11 dah blk sbb dah janji nak blk kg n nak jln2 kat penang.

Plan asalnya nak naik bukit bendera tp kalu dah blk kg tu paham2 je la....tadak maknanya nak dok sat. Aku lak peminat ghamai, asal blk kg ja mesti penuh umh mak dgn tetamu. Semuanya nak sembang n gosip2 dgn aku, nampak sgt menurun perangai mak jemah....huahuahua. Sembang punya sembang terlajak sampai ke waktu asaq, en.khai lak sedap dok membuta sian pulak nak kejut. Sudahnya lps asaq la baru gerak ke penang tp tak jadi la nak naik bukit bendera sbb dah lewat, kami p lepak2 pdg kota ja pekena pasembor.



otw nak naik feri, seb baik jln tak jamed


budak jakun lama tak naik feri



anak beranak jakun


termasuk bapaknya jugak!haha....ehh baru perasan, feri yg 2 tingkat utk keta ni dah ada tempat duduk....sblm ni dok naik rasanya tadak lg tempat duduk ni, siap ada kerusi kat tgh2 feri lg utk penumpang jln kaki. Sebelum ni penumpang berkereta mana ada campoq dgn penumpang jln kaki, ok nampak sgt lama tak naik feri.


nun di sana sayup mata memadang.....jambatan pulau pinang. Tiap kali naik feri mesti teringat zmn cintan cintun dedulu, boleh kata tiap2 minggu la kami turun penang tgok wayang kat perangin mall. Tiap kali naik feri mesti main teka teki sambil en.khai tutup mata aku , konon2 romantik la dok tanya nama feri yg kami naik....holaholahupppp


masa feri nak mendarat ternampak kapal star cruise elok ja dok parking....haisshh bila la nak merasa naik kapal mewah ni??teringin bangat deh....ada ternampak dia tulis kat situ nak naik kapal ni rm60 ja sorg tp tatau la dia pusing mana, rasanya dlm penang ja kot. No fon dah amik, tunggu en.khai free sikit nti nak try naik jugak!


cantik gila pemandangan penang....ni kalu mlm lg lawa dgn lampu2 dia


kalu p padang kota tak sah kalu tak pekena pasembor, semestinya hussien pasembor la yg sedap pun


adik dgn coconut shakenya


abang jugak....


sepinggan ni rm15, laki bini mkn sampai mengah!


lps mkn lepak2 kat padang kota sambil teman budak2 ni main, lps isyak gerak blk....






2 comments:

Siti Shuhadah said...

kak ina.. yg rm60 tu bukan kapai tu..ada kapai 1 gi.. org panggil kapai judi..hehe.. dia pusing2 penang ja... tp, ok la kalau nak naik..:)

jom..jom kita pi ramai2 sure best..:)

ina khairina said...

ooo ya ka?pasai dia tulis cruise ingatkan kapai tu la...jom2,x kisah la kapai apa pun janji leh naik kapai...ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...