Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 23 January 2013

Tetamu Jauh


Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Jumaat baru ni aku terima tetamu dr kl, nini n ank menakan dia, acik. Nini ni sebenaqnya ex-gf adik aku, bon. Depa kenai masa masuk PLKN thn 2006 dulu tp jodoh tak panjang berpisah lps 2thn kapel. Cinta monyet lg kot masa tu, maklom la baru hbs sekolah. Masa depa berkwn dulu, nini besa mai umh aku so mmg kenai la dgn family aku semua. Masa aku dok kl pun kami dok jumpa selalu, jd dah rapat dgn dia.

Dia mai naik train, sampai kat sp koi 6pg jumaat tu. Pas aku n en.khai p jemput depa, aku terus masuk dapoq masak sementara suh depa rehat2 dlm bilik. Aku buat laksa penang, peberet nini pastu buat bebola roti, masak nasi n buat lauk sambai tumis sotong, masak asam ikan, n sayoq fucuk.

Lps en.khai blk solat jumaat, kami bwk depa ronda2 kat tupah. Tp tak mandi pun sbb takut.....baru ni kwn adik ipaq aku baru ja meninggal akibat jangkitan virus kencing tikus lps mandi kat sedim. Lps tangkap2 gambaq terus lajak p tanjung dawai, bwk depa shopping belacan n kopok2 selebihnya lepak kat pantai berphotogedik.




yehaaaa....semua happy dpt p jln2
budak 2 ketoi la ni kalu bergambaq suka sgt buat muka hegeh2 mcm ni



sunini yg omel2....masa ni kat tupah



acik yg sweet

dgn keta org pun jd keja nak berposing



mama n sunini....otomen besaq terselit sekali@tanjung dawai



mama n acik


mak itik bersama anak itiknya


comei ja sunini dok lompat2 mcm ni....cuba aku yg buat? bergegaq 1 tg dawai tu, hakhakhak


Tanjung dawai peace yooo!


pemandangan yg mendamaikan....


budak 2 ketoi kecik pantang jumpa pasiaq, budak 2 ketoi besaq lak pantang nampak kamera....haha


bapak bersama otomen2nya


tadak aksi lain ka yg hgpa reti buat lg abg n adik oiiii?  tak hbs2 dgn otomen!




Tamat sudah kisah hari pertama....hari ke-2 lg panjang langkah kami, nantikan sambungan di episod akan datang!












4 comments:

lieyalatif said...

wahhhh sonok akak time tetamu...murah rezeki akak sebab layan tetamu dgn baik...masak mcm2 plak tu hah...lieya bace lieya plak yg terliur ni hahahahahaha

Kyra said...

taraaaaaa tora datang lagi
hai kak ina

Ina Khairina said...

Lieya:
meh bila2 meh umh k.ina....kalau bercuti kat utara jgn lupa singgah sp naaa

Ina Khairina said...

khai:
haha....k.ina dah add khai kat pesbuk,sila app!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...