Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 1 February 2013

Dapat Hadiah!!

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Jumaat lps en.khai ajak aku ronda2 cs, nak cari kasut katanya nak pakai p bercuti nanti. Pastu lalu kot kedai jual henset dia ajak aku tgok2. Dia tanya aku nak tak tukaq fon baru? Aikk....mimpi apa ni? Blackberry yg dia bg aku tu pun blm cukup umoq setahun lg, masih segak bergaya n tak penah ada prob apa pun. Kamera je la mcm ngok ngek sikit, kelabu asap. Dia kata utk hadiah anniversay bln depan. Amboii bang, awai aihh nak bg hadiah. Belek punya belek sembang punya sembang dia suh aku amik tepon baru, trade in bb. Walaupun hati masih cinta sama bb hitam ku ittew, namun aku tak mampu nak melawan cakap suami....derhaka nti, maka dgn redha aku terima pelawaannya....kah kah kah!




Terpaksa ku ucapkan selamat tinggal kpd blackberry, jasamu dikenang.....dan kpd samsung galaxy, selamat datang diucapkan. Semoga kamu memberikan perkhidmatan yg terbaik. Sbb tak tau pun nak dpt tepon baru, aku tak dan nak save semua no2 yg ada dlm fon tu ke dlm sim kad. Padahnya, menggagau la aku minta no kat kwn2. Mujoq ada pesbuk.


 Galaxy s advance menjadi pilihan....dah org nak bg hadiah toksah la dok demand2 nak galaxy note 2 ye, sila sedaq diri. Tera galaxy s ni pun 3hari aku ulang p kedai sbb tak reti nak guna, kahkahkah. Ye, aku mmg lembab sikit kalu tepon canggih manggih ni.


 putih menjadi saksi cinta kita....sama kaler dgn tepon en.khai


Dan....terbeli jugak henset murah ni. Henset ni aku nak hadiah kat mak, senang aku nak kol dia bila2 pun. Sblm ni kalu nak telefon mak kena melalui abang atau adik aku tp i is menyampah sbbnya 2 ekoq tu bukan lekat kat umah pun, memanjang aku tak leh nak bercakap dgn mak. Harap2 mak reti la guna, kalu tak pandai boleh minta tlg husin ajaq, dia cukup cekap bab2 tepon ni....haha.


 dah beli utk bini, utk mak mertua.....teringat lak kat anak. Sambaq jugak tablet pc ni utk aqif, sian dia selama ni dok berebut psp dgn abg aqil.


bila dah ada menatang ni harap2 pasni tak gaduh lg la 2 beradik tu



Tima kasih en.khai tersayang, tak penah lupa nak bg hadiah kat bini montel mu ini setiap kali tiba hari istimewa kita, i lap u juta2 lemon. Tp awat tiap kali anniversary asyik bg hadiah tepon ja? Thn dpn cuba bg rantai emas pulak ye, kehkehkeh. Tp sian en.khai, aku tak penah bg apa pun kat dia....dia sendiri yg tak mau, ye la aku beli hadiah kat dia pun sah2 la kena guna duit dia jugak kan....aterrr dah bini dia ni tak koje! Takpe la bang....bini mu hadiahkan baby baru je la ye anniversary ni....ehhh!











4 comments:

Siti Shuhadah said...

waaa..bestnya dpt fone baru !! :)

aini hazrina said...

bestnyaa dapat henpon baru...heheheh

line clear dah tu untuk bagi bb baru jugakk...ahhakkzzzz...hehehe

dya said...

salam kenal.dya follower sini iyer..jemput singgah my blog ya ^^

Marzatul Alia said...

cayalahhh....betuah,betuah,betuah.... kakina.......


ada lagik dak lelaki mcm abg.khai..nak sambaq sorang..hahahhahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...