Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 5 February 2013

Majlis Akad Nikah Shu Shinju


Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara

Pada 24 Januari 2013 sempena dgn cuti maulidul rasul telah berlangsungnya majlis akad nikah blogger penang, Shu Shinju. Aku kenal shu dah lama, sblm aku ada blog lg.  Masa majlis tu aku p dgn intan sbb en.khai kena keja, budak2 pun tak ikut sbb depa seronok dok main dgn kwn2 kat kg. So, aku tinggai ja depa kat mak. Jom usha gambaq2 pengantin yg gojes pd hari tu.


 shu sgt2 cantik dlm persalinan kaler pink ni. Aku kan gila pink, so apa2 yg ada kaitan dgn pink mmg sentiasa cantik di mata aku. Tp shu mmg dah sedia lawa pun, pakai apa pun kompem nampak lawa ja....ank mami katakan.


 si anak dara yg tgh dup dap dup dap menanti statusnya ditukaq. Dah tak anak dara lg pasni, kehkehkeh.


 diakad nikahkan oleh pak non, ayah shu sendiri. Dua kali akad sbb ayah shu sebak tak leh nak teruskan....time ni semua yg degaq pun sama2 sebak. Tp fairuz sambut dgn sekali lafaz ja, maka sah la shuhadah dan fairuz sbg pasangan halal.


 time sarung cincin....pengantin malu2


 tgok gambaq ni teringat lak masa aku nikah 6thn dulu....

 
 ehem2....time ni pengantin kena dera cium dahi lama2, haha


 senyuman lega dr acu....dah sah jd bini org dah.


 pasangan pengantin baru yg sweet.


 bersama kwn2 blogger yg lain....titin, nida n khaira. 1st time jumpa n kenai khaira, best kan blogging ni....leh dpt ghamai kwn2.


 di atas pelaminan....pelamin pun sama sweet mcm pengantin jugak!


kami2 yg tumpang gembira di hari bahagia acu





SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SITI SHUHADAH N FAIRUZ.....semoga jodoh kalian berkekalan hingga hujung nyawa. Tak sabaq nak tunggu kenduri bulan 3 ni, nak boria pakai baju sama2 dgn kwn2 len.






2 comments:

Siti Shuhadah said...

tima kasih kak ina sudi datang... tak sabar jugak nak tunggu majlis resepsi nanti...hehehe..

-cinta soFiaSafiya- said...

bila lg nak jmpak ni...jom CNY ni buat aktiviti bebassss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...