Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 27 February 2013

Mimpi Pelik

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara



Hgpa penah dak dok mimpi benda yg sama.....berulang2? Aku selalu sgt mimpi benda yg sama....boleh kata dah bertahun aku dok mimpi benda tu. Dlm sebulan kdg2 sampai 2x aku termimpi2. Aku mimpi helikopter selalu berlegaq2 kat bumbung umh, mmg dekat sgt2 dgn bumbung. Dan dlm mimpi tu aku blh agak yg heli tu mengalami kerosakan n akan terhempas. Tak lama lps tu mmg betoi pun heli tu terhempas. Tp tak penah sekali pun dlm mimpi tu, heli tu terhempas atas bumbung umh. Selalunya, terhempas n terbakaq dekat2 kaw berhampiran umh.

Apa yg pelik sgt pasai mimpi tu adalah.....kejadian mesti berlaku kat umh mak aku kat kg. Setiap kali mimpi heli terhempas tu mesti berlaku kat umh mak aku. Tak penah pulak mimpi terhempas kat umh aku di sp ni. Dah byk kali aku gugel mencari apa makna mimpi tu tp sampai lani tak dpt2 lg jawapan. Mmg mimpi ni selalu menggangu aku....buat aku terpikiaq pasai apa aku selalu mimpi benda yg sama, pasai helikopter terhempas. Pasai apa heli? Bukan kapai terbang? Pasai apa kat umh mak aku, bukan tempat lain? Aku ada tanya mak, tanya en.khai apa maksud mimpi tu tp depa sendiri pun tak tau.

Ada sapa2 yg pandai mentafsir mimpi? Blh habaq apa makna mimpi aku ni?







2 comments:

-cinta soFiaSafiya- said...

kak mimpI heli, NIDA kerap mimpi ULAQ....

br ni mimpi ulaq sawa nak belit....huhuhuuhhu nampak reaL...sampai tebawak bgn pagi :'(

MiYOKO SuKi said...

mimpi mainan tdo...tp, tak tau la apa makna mimpi tuu....

maybe, takdak apa2 makna kot, k.ina...jgn risau sgt ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...