Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, 25 February 2013

Ulangtahun Kelahiran dan Kematian

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Hari ni 25/2/13 merupakan ulangtahun kelahiran yg ke-32 buat suamiku tersayang. Tak plan lgpun nak celebrate kat mana, tp smlm dah celebrate ghamai2 dgn org awam kat padang LHDN, haha. Ritu member blog, nida ada ajak keluaq ghamai2 dgn geng blogger jumaat ni.....ingatkan blh la nak tumpang sambut besday en.khai sekali p mkn ikan bakaq kat penang tp aku mcm tak leh nak join ja sbb ada misi penting yg harus dilaksanakan masa tu. So pospone dulu la kot bab celebrate ni....ala en.khai ni bukan kisah pun pasai besday dia, kalu aku ajak dia p mkn nasi kandaq pun dia dah suka sgt, haha.


Abah....mama doakan semoga abah dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan semoga sentiasa dibawah lindunganNYA. Terima kasih krn selama ni abah tlh menjadi suami n ayah yg terbaik buat mama n anak2. Terima kasih jugak buat mak ani n abah man krn berjaya mendidik ank sebaik abah. Kami semua sygkan abah....


Hari ni jugak genaplah 26thn pemergian ibu yg tercinta. Semoga roh ibu tenang di sana. Sbb tu la tiap kali tiba besday en.khai, aku tak beria nak sambut. Di sebalik kegembiraan nak sambut besday tu terselit jugak kesedihan teringatkan ibu. Dah lama ibu pergi tinggalkan kami. Wlpun masa dia tadak tu aku kecik lg, tp ingatan aku kat dia tak penah padam. Dia yg lahirkan aku, yg besarkan n jaga aku selama 6thn. Aku dah cari gambaq arwah nak tepek kat sini tp tak jumpa. Tp ramai yg kata muka arwah sebijik muka aku. Tah, aku pun dah lupa sbb aku kecik lg masa tu. Al-fatihah utk arwah ibu, zoriah bt ali.










2 comments:

-cinta soFiaSafiya- said...

nak bc kan entry ni sampai sudah...tp xmampu...

nida SEBAKK :'(

lieyalatif said...

Selamat hari lahir buat abg akak....ape adiah istimewa kak heheheh semoga bertambah murah rezeki husben akak....

Alfatihah buat ibu akak...in sha Allah kak, beliau sedang tenang dan bahagia di jannah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...