Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, 6 March 2013

Macam-Macam Dessert

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Saja nak menayang menu2 dessert yg penah aku buat supaya bila tgok gambaq2 ni semua akan buatkan aku jd rajin blk nak masuk dapoq.....sbb lani aku adalah pemalas lipaq nak masak. Setakat masak nasi n lauk pauk ja.....cucoq ka, pemanih mulut ka, mmg jarang sungguh nak buat lani. Sapa2 yg nak resepi boleh cari bawah label resepi.



 sagu gula melaka



 puding laici



 puding roti



 coklat



 puding bunga ros



 puding tembikai



 puding rich cocoa



puding karemel (tanpa teloq)









2 comments:

lieyalatif said...

kak semua ni ko buat ke kak?!!! kagum aku kak...terra nye ko...gigih hah buat puding dlm bekas bentuk2 gitu...cantik betul jadinyer hah...kalo lieya curah ajek dlm loyang lepas tu dah masak potong2 jek ahahahahh dasar tak beseni kan kak....

tgk dari hasil masakan ko ni kak, boleh dikatekan ko mmg org yg kreatif dan teliti.....puji dah berbakul ni kak, bak meh seketul puding heheeheh

Mimy Hamid said...

aku print aje resepi ko tapi buat nya belum hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...