Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 21 May 2013

Cerita Basi Sebasi-basinya.....

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Hamboiiii sejak2 jadi kak ton ni kemain melampau lg malas nak menulih blog. Dekat sbln dah tadak entry baru, seblm ni semangat ja dok cerita ceretet taikmatapenuhpoket hari2 kat sini. Tatau la angin penyegan ni mai dr mana....nak kata bz dak jugak, ada ja aku dok kelebek laptop ni hari2 buka pesbuk. Tp nak buka blog ja tak bopa nak semangat dah, baca blog org pun dah jarang2 lani.

Tudiaa aihh lama tak merapu jadi tak reti pulak mcmana nak karang ayat. Sblm kak ton merapu lg laju jom layan gambaq sambil kak ton cerita serba sikit sekitar majlis persandingan 2 rakan blogger kak ton 2bulan yg lepas. Gila punya lama baru nak gebang, tah2 pengantin pun dah mengandom.




majlis resepsi geng ikan kerapu shu shinju atau nama barunya cik embun dgn fairuz di penghujung mac. Depa ni nikah bulan 1 ritu cuma majlis persandingan di buat masa cuti skul hujung bln 3. Majlis dilangsungkan kat dewan tapak eksp seb jaya. Aku jadi org bujang ritu, p kenduri sorg diri sbb en.khai keja, dah laki tadak tobat la aku nak bwk ank2....satgi pakai dok lawan ligan ank ja dlm dewan.



tudiaa kak ton tak menyempat2 nak amik gambaq pengantin. Tersedak pengantin tgh layan mkn beradab.



sbbkan kak ton solo, nida a.k.a kak melah pun solo jugak ritu maka kami berjanji p sekali. Lawa kan busana pengantin merah ang ang ni, tak selalu jumpa pengantin berani pakai baju kala menyerlah mcm ni. Sekali sekala tgok mmg cun. Tp lawa la sbb pengantin dua2 pun cerah kulit, buatnya kalu aku n en.khai yg pakai mcm ni??malas nak jwb....



 selang seminggu lps majlis cik embun, berlangsung pulak majlis titin a.k.a kak bedah di dewan LPKK kepala batas. Hebat2 kenuri lani, semua pakai buat kat dewan ja. Kenuri ni pun en.khai tak ikut jugak sbb keja, ateeee dah kenuri hari ahad mmg la dia tak leh nak ikut sbb dia cuti jumaat ja tp sapa pulak nak buat kenuri hari jumaat kan dah org len semua pakat keja....tp best jugak dia tadak, lupa diri sat bini dia pulun gelak tak hengat bila jumpa geng2 ikan kerapu ni.



 pengantin dgn busana putih+pink....alololo omel2 dah la kala peberet kak ton



 yezzzaaa....semua hepi n buat gila atas pelamin, mujoq ja pelamin tak runtuh



 kak ton dgn pengantin seminggu masa ni, cik embun



 abg khai tadak, dgn adik khai pun jadik. Bersama khaira a.k.a kak senah. Kemain klasik kan nama geng2 kak ton ni.












sori kak bedah, kak ton cilok gambaq ni kat pesbuk kak bedah. Baju kunin ni masa kenuri umh pengantin laki, pun lawa gila baju ni.




Nak ucap selamat pengantin baru pun mcm dah terlambat sgt kan?apa2 pun kak ton harap cik embun n kak bedah sentiasa dibawah payung kebahagiaan.....semoga suami2 kalian sentiasa membahagiakan kalian, semoga sentiasa sabaq, kuat n tabah mengharungi dugaan2 berumahtangga. Dan semoga sentiasa menjadi isteri yg mithali....












3 comments:

MiYOKO SuKi said...

time kasih, kak ton....hehehe...

aik...ada gak gmbo bj kuning tu...hihihi....cilok jgn tak cilok...

bila bole mkn mee kari ni kak ton....

Siti Shuhadah said...

Tq kak ton !!

i love u !!! :)

Mimy Hamid said...

aku jugak tak pegi wedding blogger penang adik aku ni..huwaa sedih..megat keje sokmo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...