Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 17 May 2013

Selamat Ulangtahun Sayang.......

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Hari ni 16mei genap sudah 3 thn usia ank bongsu kesayangan MUHAMMAD AQIF RAYYAN....ehhh bongsu ker?hehe....dah 3 thn aku tak peknen, serius rindu gila nak peknen lg wlpun bermcm dugaan aku tiap kali peknen tp manisnya saat mengusung perut tu, hanya org yg besa lalui ja yg tau mcmana bestnya. Besaq mana pun dugaan, bila keluaq seketoq budak kecik....hilang lenyap sudah segala susah payah time peknen dulu tu. Semoga Tuhan murahkan rezeki aku utk mengandung lg lps ni.

Dah byk kali aku ceghita kisah2 sedih aku time peknen n bersalinkan aqif dulu....mcmana aku bertapa kat hosp berbulan2, mcmana si kecik tu lahir dgn berat 1.6kg....saat2 penderitaan dia kat NICU....semuanya ada dlm entry2 lama, malas nak ulang2 blk nti aku jd sebak, huhu. Apa pun aku besyukur sgt aqif membesaq dgn sihat dan sempurna skrg ni.

Aqif di usia 3thn ni.....mcm2 perangai dia dok ada. Kdg2 sgt menguji kesabaran, kdg2 sungguh mencuit hati. Dah petah berkata2, akai mmg jenuh. Kdg2 aku gelak terbahak2 tgok teletah dia tp kerap jugak aku menjerit geram bila mai sheik dia. Sbbkan dah 3thn pun dia tadak adik lg, so dia tersgt2 la manja. Jenih tak boleh kena marah, satgi hbs lengan aku lebam kena cubit. Kesukaan dia lani, kacau mama berwechat. Suka sibuk nak wechat jugak dgn kwn2 mama, ayat dia yg plg pemes dlm wechat....."hai kwn2 kak ton, saya anak kak ton"....haha.



 budak tak cukup bulan....kecik cenonet lahaiii
























 ahad baru2 ni keluaq dgn FIL celebrate besday aqif sekali dgn besday tokwan n uncle dia. Oh ya, hepi besday jugak buat abah yg genap usia 58thn kemarin. Wahh besday selang sehari ja dgn cucu. Patut la aqif rapat n syg kemain dgn tokwan, berkongsi besday selang sehari ropanya.



 potong kek sama2 dgn tok wan, uncle malu nak interprem. Aqil mula2 tu kalut jugak nak potong sekali tp terbantut lps kena jeling dgn kak ton, haha.






Hepi besday my sin chan....semoga anak mama diberikan kesihatan yg baik, dipanjangkan usia, dilindungi dan diberkati. Semoga membesar menjadi anak yg soleh dan beriman, berjaya dunia akhirat. Terima kasih Allah krn meminjamkan ank ini kpdku, kau limpahkanlah kesabaran kpdku utk mendidiknya dgn sempurna....semoga aku dpt menjadi ibu yg terbaik buatnya.


*patutnya entry ni dipublish kemarin tp tah mcmana aku silap setting*





1 comment:

MiYOKO SuKi said...

comey sesangt sin chan kak ton niii....muka sebijik sin chan noo..perangai cam ala2 sin chan yg lucah tak...hehehehe....

eh...lupa nk wish...happy birthday, sin chan kak ton....bila nk suh mama wat birthday party niii....klo ada, bolela auntie kasi hadiah...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...