Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 23 August 2013

Raya Keempat Di Penang

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara


Dlm pukul 10 mcm tu blk kg amik mak utk ke rumah mak lang di guar perahu. Mak lang buat kenduri doa selamat sempena anak dia dpt masuk usm n cucu dia dpt lanjutkan pelajaran di obersea. Lps hantar mak blk terus gerak ke bukit jambul umh zana.

Lps lepak2 mkn2 kat umh zana gerak pulak ke tanjung bunga umh mak sedara en.khai. Otw blk tu singgah beraya di umh cik embon kat bagan. Pastu jumpa nyut kat shell tmn sejati, dia nak bg buah cempedak. Sampai rumah dah dekat pukui 10, letih gila habaq hang! Mmg raya sakan sungguh thn ni.



 ank burung tak habis2 dgn gaya otomen....mak ndak zana dok kulom koi ghaya ka?hehe



 my bff sejak zaman uum...alhamdulillah, setelah menanti hampir 8thn, 2013 ada rezeki zana n awie nak menimang cahaya mata. Semoga dipemudahkan segalanya.



 Lupa dah apa yg cuba aku tunjukkan....nak tunjuk perut zana kot, dah 7 bulan.


 pemandangan dr tingkat 21, gayat oii!!



 mak ndak n ank2 burung...ank2 burung ni kenai sgt la dgn mak ndak depa ni sampaikan kalu jumpa kenari atas jln mesti depa kata keta mak ndak!



 mak buyong bukan sebarang mak buyong, ini mak buyong punya kerajinan yg luaq biasa. Penuh meja dia jamu kami mkn. Ada nasi, ada mee kuah.






mee kuah sedap dr mak buyong.



Bergambaq pulak dgn cik embon. Kat sini cik embon jamu pulak koteow goreng sedap, alhamdulillah mkn mcm2 kenyang sampai pg esok!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...